DUNAKESZI HÍRHATÁR - 90 millióból nyílik tovább a pitypang Dunakeszin

DUNAKESZI HÍRHATÁR
   
 2022.05.23.
 Hétfő
Ma Dezső napja van.
Holnap Eszter napja lesz.
   EUR árfolyam
   384,58 Ft
   CHF árfolyam
   373,74 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2015. 07. 01. 16:40     


90 millióból nyílik tovább a pitypang Dunakeszin
Még egy média indul a Dunakesziek pénzéből

 

Furcsa közbeszerzési eljárásban oszt ki közel 90 millió forint közpénzt a városvezetés a saját médiájára. Varga Zoltán Péter, a Jobbik választókerületi elnöke, találta meg az érdekesnek mondható közbeszerzési eljárás végeredményeit.

 

Média saját zsebből

 

Három eljárást írt ki a város nyomtatott sajtóra, televízióra és online hírportálra. Mivel mindhárom kiírás becsült költsége nettó 25 millió forint alatt maradt, ezért nem kellett meghirdetni, hanem meghívásos pályázatra került sor. Mivel mindhárom kiírás az említett összeg alatt van, ezért a képviselőknek szavazni sem kellet ezekről, hanem a polgármester saját keretéből fizeti azokat.

 

Jönnek a (cseh)szlovákok


A Dunakeszi Pitypang Polgár és a TeleKeszi marad ugyanabban a kézben, vagyis a Keszi Pressnél és a Mágus Bt.-nél. Remélhetően folytatva a kiegyensúlyozott tájékoztatást, amit eddig megszokhattunk tőlük. (Ez természetesen vicc volt, mert mindkét médiumot pártszócsőként használja a helyi Fidesz, a Polgárnak erről papírja is van).

Az új online hírportálról egyelőre semmit sem tudni. Az üzemeltetőjéről sem sok minden találni. Egy magyar székhelyű cégről van szó, minek az ügyvezetője Jan Protic, aki a cégjegyzék alapján Pozsonyban található, az üzemeltető cég honlapján pedig az „under construction”, vagyis a készítés alatt szöveg látható.

 

Az új online média megjelenése azért érdekes, mert a nem kevés pénzből nem régiben felújított dunakeszi.hu városi honlapnak ezt a szerepet kellene betöltenie. Teljesen felesleges egy városvezetésnek saját hírportál, főleg nem közpénzből, hiszen minden közlendőjét meg tudja jelentetni a saját oldalán. Félő, hogy a dunakesziek pénzéből egy új pártmédia jön létre, és egyszerűen csak az adófizetők pénzének herdálásáról van szó.

 

A Dunakeszi Polgár 24.820.000 forintból, a Telekeszi 24.200.000 forintból működik tovább. Az új online média pedig 22.976.000 forintot kapott az adónkból. Összesen, áfával együtt, 89.999.500 forintot költ a városvezetés a saját médiájára közpénzből.

 

N.N.


További hírek

  Kuncze Gábor azonnal lemondott volna Pintér helyében
2022. 05. 22. 19:16 hirhatar.hu
  Luxusvendéglő teraszára futnak be a jelzett turistautak
2022. 05. 22. 19:16 hirhatar.hu
  Karácsony szerint nem biztos, hogy a választók rosszul döntöttek, hogy nem erre az ellenzékre szavaztak
2022. 05. 22. 19:16 hirhatar.hu
  Alföldi Róbert fél – tart a pálya szélére csúszástól
2022. 05. 20. 20:46 hirhatar.hu
  Márki-Zay Pétert már volt tanácsadója is támadja
2022. 05. 20. 20:45 hirhatar.hu
  Kósa Lajos negyedszerre is a korcsolyaszövetség elnöke marad
2022. 05. 20. 20:45 hirhatar.hu
  Rogán Antal új feleségével vett részt Novák Katalin beiktatásán – az aktuális Rogánné kicsit megváltozott
2022. 05. 15. 11:08 hirhatar.hu
  Fordítást kérünk: Varga Judit igazságügyi miniszter szerint ködmön vagyunk
2022. 05. 15. 11:07 hirhatar.hu
  Rogán harcolhat a korrupció ellen – a nyakig sáros kecskére bízzák a káposztát
2022. 05. 15. 11:07 hirhatar.hu
  A Pesti Tv után a Pestisracok.hu is megszűnhet
2022. 05. 12. 18:53 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport