DUNAKESZI HÍRHATÁR - Nagyot égett a Dunakeszi Post

DUNAKESZI HÍRHATÁR
   
 2021.04.13.
 Kedd
Ma Ida napja van.
Holnap Tibor napja lesz.
   EUR árfolyam
   357,09 Ft
   CHF árfolyam
   324,70 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2016. 03. 24. 16:03     


Nagyot égett a Dunakeszi Post
A dunakeszi Fidesz 23 millióból fenntartott kis kedvencére nem kíváncsiak a Dunakesziek.


Nem kellett tömegbecslés a tegnapi Dunakeszi Post díjátadó showján résztvevő közönség megszámlálásához. Alig egy marék embert, nagyjából ötvenet, érdekelt a közpénzen működtetett pártmédia rendezvénye. Pedig az MSZP-s nagygyűlések állandó fellépője Delhusa Gjon is fellépett és elénekelte a Nika Se Perimenót és, hogy még mindig mindene a farmere, és még óriásplakátok is hirdették az eseményt.

 

A Dunakeszi Post 2015 tavaszán került a képbe, amikor is hirdetmény közzététele nélküli közbeszerzési eljárásban 23 millió forintot nyert dunakesziek adóforintjából, a még nem létező honlapot üzemeltető Glenwood Média Kft. Az akkor aktuális a cégkivonat szerint a Glenwood Média Kft. felszámolás alatt állt és szlovák tulajdonban volt. Ez a helyzet, nyilván a dunakesziek 23 milliójának köszönhetően, már megváltozott. Glenwood Médiát ugyanis felvásárolta a Globoport Médiaholding, valamit a felszámolást is törölték.

 

A Globoport a tulajdonosai között van Ringer Bence (többek közt dohány koncesszióval is rendelkezik), aki a 2012-ben csődbe ment Független Hírügynökséggel azonos néven hozott létre céget, mindössze egy utcányira a felszámolt azonos nevű cégtől. A Független Hírügynökséghez viszont tagként van bejegyezve a Globoport Média.

 

A show

 

 

 

Ha megnézzük a Dunakeszi Post impresszumát (Itt található a szerkesztőség elérhetőségei, valamint az oldalt működtetők listája. A szerk.) kiderül, mintha csak a Globoport honlapjáról lennének átmásolva a nevek, sőt még a vezetékes telefonszám is megegyezik.

A portálon megjelenő írásokból kiderül, hogy az oldal feltöltőinek nem sok köze van az újságíró szakmához és hadilábon állnak a magyar nyelvvel is. Nullás és mínuszos híreken kívül nem sok információhoz jut az olvasó az oldalon, ezek is legtöbbször város hivatalos honlapjáról kerülnek átmásolásra.

 

Kérdés, hogy miért van szükség arra, hogy a dunakesziek adójából az önkormányzat egy nyilvánvalóan alacsony olvasottságú, zavaros céghálóval rendelkező pártszócsövet működtessen, miért nem pénzeli azt a pártkasszából?

 

Dunakeszi önkormányzata ugyanannyi pénzt költ a Budapestről alacsony színvonalon szerkesztett hírportálra, mint amennyiből a városi – sajnos kevés esetben pártatlan – közmédiumok működnek, de tényleges munkavégzéssel.

 

Természetesen utánajárunk annak is, hogy a tegnapi szeánsz, mennyi adófizetői pénzt vitt el.

 

 

N.N.


További hírek

  Az amerikai elnök „félhülye”, helyettese „fekete ribanc” a szegedi docens katedráján
2021. 04. 12. 17:59 hirhatar.hu
  Orosz rulett: egyetértésben tiltakoznak a pedagógus szervezetek az áprilisi nyitás ellen
2021. 04. 12. 17:59 hirhatar.hu
  Gyanúsítottként hallgatták ki Czeglédy Csabát az Ördög ügyvédje ügyében
2021. 04. 12. 17:59 hirhatar.hu
  Az oltásregisztrációt használja fel propagandára a kormányzat
2021. 04. 08. 19:36 hirhatar.hu
  Megszűnik a távirat, 174 évig szolgált - a Magyar Távirati Iroda még marad
2021. 04. 08. 19:36 hirhatar.hu
  Brutálisan drága, értelmetlen, titkos és nemzetbiztonságilag kétes az 540 milliárdos kínai szuperegyetem
2021. 04. 08. 19:36 hirhatar.hu
  Panaszkodnak a papok, veszélyben a hit, mert online misén nincs perselyezés
2021. 04. 06. 17:59 hirhatar.hu
  Minden rendben a sajtószabadsággal: csak a közmédia készíthet felvételeket a járványhelyzetről
2021. 04. 06. 17:59 hirhatar.hu
  Orbán 21-re húzott lapot: bejelentette a szerdai nyitást
2021. 04. 06. 17:59 hirhatar.hu
  Istenes László a TV2-től Felcsútra ejtőernyőzött
2021. 04. 03. 20:11 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport